Choose your language:
en pl ru
Upcoming games:
(#169) "РасчлENение покемона"
team game,
25.08.2024 / 22:00:00
Zone: Quest
Author: СвердLove
Participation: 150 zł
RSS 2.0
Domain: http://warsaw.en.cx/ (domain owner: Anzurbey) Hide avatars
Forum moderators: Anzurbey, sENior_Antonio, СвердLove, lenocka, rrydziu, stupefied, klaszcze_u_rubika
On page: 
1  2  3

PW Sezon 3 - Gra 2 - Trafiony - Zatopiony (#97, 2011-04-09)

3/8/2011 11:21:50 AM / 58 messages / the topic was opened by lenocka .

Game format: Team (limit 7 people)
Passing sequence: Storm
Game authors: Anzurbey, lenocka
Start of the game: 4/9/2011 9:00:00 PM (UTC +2)
The beginning of the game in your time zone:  (UTC )
The game completion time: 4/10/2011 12:00:00 PM (UTC +2)
Confirmations are accepted until: 4/9/2011 8:00:00 PM (UTC +2)
Prize: 105usd (30% from the sum of subscription)
Participation fee:25usd(subscriptions has been accepted) 
Game details >>>
Games Author
Attestate
[ 3/8/2011 11:21:50 AM (UTC +2) ]  
PW Sezon 3 - Gra 2 - Trafiony - Zatopiony (#97, 2011-04-09)
Junior lieutenant
Boy
(
)
[ 3/29/2011 12:57:06 PM (UTC +2) ]  
Jakie zasady "statków" będą obowiązywały?
- czy statek może stykać się z innym statkiem bokiem lub rogiem?
Games Author
Attestate
[ 3/29/2011 2:11:35 PM (UTC +2) ]  
Obowiązywać będą klasyczne zasady statków, czyli statki są ustawione "w linii", nie łączą się, nie wyginają się.
Junior lieutenant
Boy
(
)
[ 3/29/2011 11:27:24 PM (UTC +2) ]  
Strasznie mi się podoba pomysł ze statkami. Bardzo się ekscytuję ale pojawiają się kolejne pytania co do formuły gry:
- czy zadania będą miały timeout?
- czy lokacji/kodów będzie tyle co "statków" (10) czy tyle co "masztów" (20)?
- co z kolumnami bez statków? Wpisujemy pusty kod?
- czy będzie jakieś zabezpieczenie przeciw sprawdzaniu kolumny poprzez wpisanie niepełnej odpowiedzi? Np. w zadaniu A (z przykładu) wpisanie tylko EN665 tylko po to by się przekonać, czy jakiś statek znajduje się jeszcze w kolumnie A?
Games Author
Attestate
[ 3/29/2011 11:53:02 PM (UTC +2) ]  
_unnamed: Strasznie mi się podoba pomysł ze statkami. Bardzo się ekscytuję ale pojawiają się kolejne pytania co do formuły gry:
- czy zadania będą miały timeout?
- czy lokacji/kodów będzie tyle co "statków" (10) czy tyle co "masztów" (20)?
- co z kolumnami bez statków? Wpisujemy pusty kod?
- czy będzie jakieś zabezpieczenie przeciw sprawdzaniu kolumny poprzez wpisanie niepełnej odpowiedzi? Np. w zadaniu A (z przykładu) wpisanie tylko EN665 tylko po to by się przekonać, czy jakiś statek znajduje się jeszcze w kolumnie A?
Wyprzedzasz nasze dodawanie tekstu do zapowiedzi gry ;)))
- Zadań tyle, co "trafnych" pól, czyli 20
- zadania bez statków w kolumnach kod, który będzie podany na początku gry
- za sprawdzanie kara 1 godz.

Junior lieutenant
Boy
(
)
[ 3/30/2011 2:15:49 PM (UTC +2) ]  
Jestem usatysfakcjonowany powyższymi odpowiedziami.
Games Author
Attestate
[ 3/30/2011 5:18:41 PM (UTC +2) ]  
:))
Private soldier
Girl
(
)
[ 4/7/2011 10:22:52 AM (UTC +2) ]  
hej, parę pytań:
Czy "karne podpowiedzi" będą podpowiedziami, czy po prostu przykrymi niespodziankami: "nara, kara 3 minuty"?
I jeszcze o temat zadań - jakiś konkretny (np. okołostatkowy), czy to wielka niespodzianka i dowiemy się o 21.oo?
Games Author
Attestate
[ 4/7/2011 10:50:14 AM (UTC +2) ]  
Wszystkie zadania będą "ukryte" w "karnych podpowiedziach".
Sami decydujecie w jakiej kolejności strzelacie i rozwiązujecie zadania.
Kary będą automatycznie naliczane tylko w przypadku chybienia.
Jak to poznać?
W podpowiedzi będzie napisane - "Pudło!"
Jeżeli zaś trafisz, to nie ma żadnej kary i trzeba rozwiązać zadanie,pojechać na miejsce i znaleźć kod.
Również w pojawi się informacja w jaki rodzaj statku trafiliście.
Junior lieutenant
Boy
(
)
[ 4/7/2011 3:18:16 PM (UTC +2) ]  
A właśnie - jaka będzie treść zadań? Kalambury czy coś ze statkami związane?
Games Author
Attestate
[ 4/7/2011 8:52:24 PM (UTC +2) ]  
_unnamed: A właśnie - jaka będzie treść zadań? Kalambury czy coś ze statkami związane?
Zadania będą różnego typu. Czyli opisowe, obrazki, rebusy i rożne inne ;)
Games Author
 iz.
(
)
Attestate
[ 4/7/2011 9:23:18 PM (UTC +2) ]  

lenocka:
_unnamed: A właśnie - jaka będzie treść zadań? Kalambury czy coś ze statkami związane?
Zadania będą różnego typu. Czyli opisowe, obrazki, rebusy i rożne inne ;)

me like it :)
Junior lieutenant
Boy
(
)
[ 4/8/2011 8:40:25 AM (UTC +2) ]  
Co do sąsiadowania statków, to zakładamy 4-ro spójność, czy 8-mio spójność map?
Games Author
Attestate
[ 4/8/2011 9:37:12 AM (UTC +2) ]  
raptor_xxl: Co do sąsiadowania statków, to zakładamy 4-ro spójność, czy 8-mio spójność map?
Tomku, statki są ustawione tak, że narożnikami się nie dotykają.
Games Author
Boy
(
)
[ 4/8/2011 9:54:24 AM (UTC +2), cityriddle.en.cx ]  
- Czy zadania będą miały timeout? Jeżeli tak to ile maksymalnie będzie czasu na rozwiązanie zadań?
- Co w przypadku, jeżeli zdarzy się że żadna z drużyn nie zatopi wszystkich statków, albo zatopi tyle samo pól?
Games Author
Attestate
[ 4/8/2011 10:08:58 AM (UTC +2) ]  
klaszcze_u_rubika: - Czy zadania będą miały timeout? Jeżeli tak to ile maksymalnie będzie czasu na rozwiązanie zadań?
- Co w przypadku, jeżeli zdarzy się że żadna z drużyn nie zatopi wszystkich statków, albo zatopi tyle samo pól?
-Autopass jest ustawiony na 7 godzin, czyli tak jak zwykłe punkty.
Nie ma timeout'ów, maksymalny czas na rozwiązywanie i wykonanie zadań - 7 godzin.
-W przypadku kiedy nie będziecie mogli rozwiązać jakiegoś zadania będziecie mogli wziąć dodatkową podpowiedz karną.

Games Author
Boy
(
)
[ 4/8/2011 12:08:17 PM (UTC +2), cityriddle.en.cx ]  


lenocka:

klaszcze_u_rubika: - Czy zadania będą miały timeout? Jeżeli tak to ile maksymalnie będzie czasu na rozwiązanie zadań?
- Co w przypadku, jeżeli zdarzy się że żadna z drużyn nie zatopi wszystkich statków, albo zatopi tyle samo pól?
-Autopass jest ustawiony na 7 godzin, czyli tak jak zwykłe punkty.

Nie ma timeout'ów, maksymalny czas na rozwiązywanie i wykonanie zadań - 7 godzin.


-W przypadku kiedy nie będziecie mogli rozwiązać jakiegoś zadania będziecie mogli wziąć dodatkową podpowiedz karną.





Ok dzięki, to bardzo istotne odpowiedzi :)
To jeszcze jedno pytanie, czy przy trafionym strzale, oprócz zadania będzie informacja w jaki statek trafiliśmy? Tj. jednomasztowiec, dwumasztowiec ... etc.
Games Author
Attestate
[ 4/8/2011 12:31:11 PM (UTC +2) ]  
klaszcze_u_rubika:

lenocka:

klaszcze_u_rubika: - Czy zadania będą miały timeout? Jeżeli tak to ile maksymalnie będzie czasu na rozwiązanie zadań?
- Co w przypadku, jeżeli zdarzy się że żadna z drużyn nie zatopi wszystkich statków, albo zatopi tyle samo pól?
-Autopass jest ustawiony na 7 godzin, czyli tak jak zwykłe punkty.

Nie ma timeout'ów, maksymalny czas na rozwiązywanie i wykonanie zadań - 7 godzin.


-W przypadku kiedy nie będziecie mogli rozwiązać jakiegoś zadania będziecie mogli wziąć dodatkową podpowiedz karną.





Ok dzięki, to bardzo istotne odpowiedzi :)
To jeszcze jedno pytanie, czy przy trafionym strzale, oprócz zadania będzie informacja w jaki statek trafiliśmy? Tj. jednomasztowiec, dwumasztowiec ... etc.
Tak, oczywiście, jest podane w jaki dokładnie statek trafiliście ;)
Games Author
 nels
(
)
Attestate
[ 4/8/2011 6:36:09 PM (UTC +2) ]  
Lena,
Czy przewidzieliście w grze 'cyrki' jakie mogą dziać się w centrum i wzięliście pod uwagę zamknięcia niektórych ulic i utrudnienia z tym wszystkim związane?
Czy rozmiar siatki na statki to 10x10?
Games Author
Attestate
[ 4/8/2011 6:49:04 PM (UTC +2) ]  
nels87: Lena,
Czy przewidzieliście w grze 'cyrki' jakie mogą dziać się w centrum i wzięliście pod uwagę zamknięcia niektórych ulic i utrudnienia z tym wszystkim związane?
Czy rozmiar siatki na statki to 10x10?
Tak Basiu, wiemy co się będzie działo w centrum ;) i jakie utrudnienia ruchu będą.
Już od godz. 8:00 w piątek (8 kwietnia) kierowcy nie mogą parkować swoich aut na Krakowskim Przedmieściu (na odcinku od Królewskiej do Trębackiej) i przy pl. Hoovera. Zakaz będzie obowiązywał do godz. 8:00 rano w poniedziałek.

Od godz. 16:00 w sobotę (9 kwietnia) do godz. 14:00 w niedzielę (10 kwietnia) zakaz postoju będzie obowiązywał na ul. Długiej między Miodową a Kilińskiego.
W sobotę nie zaparkujemy także przy ul. Ossolińskich i na parkingu od strony pl. Piłsudskiego (pomiędzy Ossolińskich a Tokarzewskiego).

W niedzielę od godz. 7:00 zostanie zamknięty jeden pas ruchu ul. Powązkowskiej od Al. Prymasa Tysiąclecia do ul. Krasińskiego. W tym rejonie do godz. 13:00 będzie obowiązywał także zakaz zatrzymywania się.

Do godz. 16:00 nie będzie można zatrzymać się na parkingu po wschodniej stronie ul. Podwale od ul. Senatorskiej. Do godz. 18:00 zaś zakaz postoju będzie obowiązywał na ul. Świętojańskiej. Aż do północy z niedzieli na poniedziałek kierowcy nie zaparkują przy placu Teatralnym ani na Karowej od wiaduktu Markiewicza do ul. Furmańskiej.
Rozmiar siatki 10 x 10
On page: 
1  2  3
4/29/2024 6:42:28 AM
(UTC +2)

www.en.cx
EncounterTM Ltd.
2004-2024 ©