Choose your language:
en pl ru
Upcoming games:
(#169) "РасчлENение покемона"
team game,
25.08.2024 / 22:00:00
Zone: Quest
Author: СвердLove
Participation: 150 zł
RSS 2.0
Domain: http://warsaw.en.cx/ (domain owner: Anzurbey) Show avatars
Forum moderators: Anzurbey, sENior_Antonio, СвердLove, lenocka, rrydziu, stupefied, klaszcze_u_rubika
On page: 
1  2

13 lub przygody Miejskiej Wiedźmy (#13, 2009-07-25)

7/2/2009 9:02:01 PM / 24 messages / the topic was opened by Anzurbey .

Game format: Team
Passing sequence: Custom (not linear)
Game authors: goga67, exo, lenocka
Start of the game: 7/25/2009 9:00:00 PM (UTC +2)
The beginning of the game in your time zone:  (UTC )
The game completion time: 7/26/2009 12:00:00 PM (UTC +2)
Confirmations are accepted until: 7/25/2009 8:00:00 PM (UTC +2)
Prize: 90usd (50% from the sum of subscription)
Participation fee:30usd(subscriptions has been accepted) 
Game details >>>
Domain owner
Boy
(
)
Medal of the 2-nd rank
Attestate
[ 7/2/2009 9:02:01 PM (UTC +2), krakow.en.cx ]  
Domain owner
Boy
(
)
Medal of the 2-nd rank
Attestate
[ 7/15/2009 7:39:54 PM (UTC +2), krakow.en.cx ]  
Format gry: Drużynowa/1 drużyna - 1 samochód.
Wpisowe 100 PLN od drużyny (płatne z góry na briefingu).
Uwaga! Scenariusz tej gry przewiduje sporo pracy dla sztabu.
Sprzęt:
1) gumiaki do kolana lub zapasowe buty dla jednej osoby
2) kompas
3) samochód zatankowany do pełna
4) latarki
5) notesy i długopisy
6) dostęp do internetu (laptop, PDA albo smartphone)
7) mapa miasta


Uwaga! lista może zostać uzupełniona!
Senior sergeant
Boy
 krou
(
)
Attestate
[ 7/16/2009 12:36:11 PM (UTC +2) ]  
Co tak cicho?
Kto sie wybiera?
czy jak zwykle w ostatni dzień :)
Lieutenant
Boy
(
G7
)
Attestate
[ 7/17/2009 12:39:28 PM (UTC +2) ]  
Proponuję, aby organizatorzy stali na zadaniu wymagającym założenia gumiaków i rozdawali je drużynom - jedna para w zupełności wystarczy, ten schemat był już przerabiany wcześniej.
Games Author
Attestate
[ 7/17/2009 1:01:27 PM (UTC +2) ]  
to mogą być buty i drugie zapasowe. Ars ale ty masz gumiaki
Lieutenant
Boy
(
G7
)
Attestate
[ 7/17/2009 1:32:47 PM (UTC +2) ]  
Można powiedzieć, że mam, lecz nie są to moje gumiaki ;) - mówię o tym na wszelki wypadek dla innych drużyn ;)
Lieutenant
Boy
(
G7
)
Attestate
[ 7/20/2009 11:39:57 AM (UTC +2) ]  
Dobra, bierzemy udział w grze ;)
Games Author
(
)
Attestate
[ 7/23/2009 5:02:03 PM (UTC +2) ]  
też raczej;)

gdzie briefing?
Games Author
Attestate
[ 7/24/2009 1:38:13 AM (UTC +2) ]  
Briefing g.20.00 parking Tesco przy ul. Stalowa 60/64
Games Author
(
)
[ 7/25/2009 2:51:43 PM (UTC +2) ]  
Zapraszam wszystkich do udziału w pierwszym fotopolowaniu w języku polskim na warsaw.en.cx!! Gra się nazywa "Strzał w dziesiątkę!" Zaczyna się jutro o 12.00 i będzie trwała 7 dni - będziecie mieli sporo czasu na zrobienie wszystkich zdjęć (tym razem jest tylko 5 zadań - 5 zdjęć głównych od drużyny) Tematem gry są polskie przysłowia. Gra jest międzynarodowa, są już zapisane zespoły z Rosji. Jestem ciekawy, kto najlepiej potrafi przekazać znaczenie polskich przysłowi przy pomocy jednego zdjęcia. *SMILE*
Games Author
(
)
Attestate
[ 7/26/2009 5:38:49 AM (UTC +2) ]  
sądzę że nie muszę pisać w imieniu drużyny "Daj Kamienia" bo większość i tak będzie pisać - dziękuję za świetną grę! Bardzo się cieszę że wreszcie udało się wygrać, ciągle było 'prawie'. Gratuluję zagadki ze współżędnymi geograficznymi - była świetna - zwłaszcza jazda samochodem wzdłuż wału po ścieżce rowerowej;P
Genialnym pomysłem było podzielenie dużej liczby zagadek na dwie części - dwa razy więcej zabawy:P


dobranoc i dzięki jeszcze raz:P
Senior sergeant
 kml
(
)
[ 7/26/2009 6:55:13 AM (UTC +2) ]  
ja również jako nieruchoma część ww ekipy chciałbym podziękować pomysłodawcom za miło spędzonych 5 godzin permanentnej rozkminki w pracy :) bardzo wkręcające zagadki stworzyliście i rozwiązywanie ich nawet w zaciszu powiedzmy biurowym już dawało niesamowitą satysfakcję.

dzień dobry :)
Sergeant
Boy
(
)
[ 7/26/2009 1:58:50 PM (UTC +2) ]  
Ciekawa gra, sporo zadan w ktorych dosyc prosto znalezc miejsce i kody co buduje morale. Szkoda tylko ze w grach wielokodowych lub gdy kod jest w paru miejscach pojawia sie problem ze znalezieniem tego jednego jedynego brakujacego...
Ktos chyba z "Open Closet" krecil film, bedzie go mozna znalezc na YouTubie? ;)
Private soldier
(
)
[ 7/26/2009 3:48:28 PM (UTC +2) ]  
Bardzo udana gra, zwłaszcza jak na moją pierwszą :) Brakuje mi porównania, ale i tak się wypowiem - zagadki były ciekawe, i praktycznie z marszu znajdowaliśmy właściwy rejon, ale kolejność zadań tak nam wypadła, że zanim dotarliśmy na miejsce zwykle było już po pierwszej, a czasem i po drugiej wskazówce.

Impreza z bokserami była najbardziej spektakularną porażką, bo nie wiem czy ktokolwiek znalazł to miejsce zanim zostało powiedziane dokładnie gdzie jest. Urzędowi dzielnicy Służewiec dziękujemy za logiczną numeracje parceli :)

Pozdrawiam i do zobaczenia w następnej grze :)
Sergeant
Boy
(
)
[ 7/26/2009 5:16:17 PM (UTC +2) ]  
Witam

razem ze znajomymi bralismy udzial po raz pierwszy w zabawie Encounter. Bawilismy sie swietnie, chcialbym w zwiazku z tym przekazac kilka uwag, zarowno apropo aspektow pozytywnych, jak i negatywnych. Zaczne od negatywnych co by zakonczyc pozytywnie :)

1. Mylne informacje (nie licze tych celowych typu saksofonista na bokserskiej - to bylo akuarat super). Mowie tu na przyklad o opisie z zabawy z gumiakami (piekny widok na wisle i na drugi brzeg, przewody wysokiego napiecia - nic takiego nie bylo). Mysle ze ciekawiej by bylo gdyby informacje albo sie zgadzaly z prawda albo byly pomijane. W innych zadaniach tez sie pojawialy takie rzeczy (wlasciwie najgorsze bylo to na bokserskiej "nie w Tower tylko obok za drzewami" - Tower bylo na bokserskiej 61, a miejsce docelowe bylo 3km dalej - to nie jest obok). Jeszcze dopisze ze pan Krawczyk jezdzil tramwajem numer 18 - dobrze ze nie ma w tej chwili takiego bo my bysmy scigali go po warszawie :)

2. Za malo bylo zagadek logicznych (takich jak lista bokserow - bokserska lub "waski cypel ladu" - narvik). Zadania polegajace na wklepywaniu w google nazw z zagadki i patrzeniu czy sa takie ulice uwazam za nieciekawe

3. Musze o tym napisac - zadanie z narvik i telefonem na straz pozarna. My tam zadzwonilismy, to byla jednostka strazy pozarnej i to jest nie w porzadku zeby dzwonic do instytucji alarmowej w innej sprawie niz wezwanie jej. Takie moje zdanie

4. Zadanie z kiblem na tytoniowej troche niedocenilo zawodnikow. Zaliczalbym je do plusow (o czym ponizej) z tym ze podpowiedzi zakladaly ze nikt jej nie zrozumie. Podpowiedzi w niej nie przydaly sie, poniewaz prawdziwym problemem okazalo sie znalezienie kodu w samym kiblu gdy bylo juz jasno - wszystko bylo widac wiec nikt nie uzywal latarki a bez latarki nie bylo widac kodu (napisany czarna farba na ciemnobrazowej desce) - stalem i patrzylem na kod i go nie widzialem :) jak poswiecilem latarka, pojawial sie

5. kod bonusu z bokserskij (tez ze slupa) byl nieprawidlowy (tzn taki byl komunikat). potem w statystykach widzialem ze mamy zaliczony ten bonus, ale w podsumowaniu znow nie ma sladu po bonusie, takze cos jest nie tak

6. czasy dojazdow (Tak jak ktos wspomnial wyzej) potrafily ulozyc sie niefortunnie tak ze zanim dojechalismy bylo juz po kilku podpowiedziach

7. przy wspolrzednych geograficznych nie bylo EN !!!!

Ok a teraz pozytywne sprawy, o ktorych zreszta juz napomknalem

1. bokserzy na bokserskiej i zmylka z saksofonista - super
2. krzyzowka i szukanie hasel w tych wszystkich domkach - super

3. narvik i waski cypel slonca - super. niestety zbyt dlugo dojazd popsul nam to zadanie. balismy sie zejsc do piwnicy :P

4. pomysl ze wspolrzednymi geograficznymi - bardzo fajne. z wylaczeniem tego co napisalem w minusach

5. fenomenalna zagadka na tytoniowej z tym slowem "mersenneprime", ktore oznaczalo 2^n-1. ciekaw jestem ile osob rozkminilo tez bez podpowiedzi ze trzecia mersenne prime to 31 :) wiecej takich zadan :)



Dziekuje za wspolna zabawe :)
PS urwalem tlumik w aucie na wertepach :)
Games Author
(
)
Attestate
[ 7/26/2009 6:10:10 PM (UTC +2) ]  
ad 1 z plusów: z saksofonistą to nie była zmyłka - naprzeciwko pola z zagadkami jest Riff megastore - sklep muzyczny.
ad 4 z minusów: latarka zawsze jest praktycznie potrzebna :) tam był taki problem że trzeba było trochę wstrzymać oddech:P
ad 1 z minusów: uważam że zadanie z linią napięcia, kanałkiem było trudne, aczkolwiek dało się je zrobić - wszystkie mosty na pólnoc od miejsca - w miarę logiczne - a linia wysokiego napięcia była, kanałki też. i po pierwszym kanałku był wjazd na wał, skąd już były napisy EN w obu kierunkach.

na wertepach też prawie coś urwałem, ale chyba samochód cały :P

Sergeant
Boy
(
)
[ 7/26/2009 10:12:30 PM (UTC +2) ]  
mysle ze jednak z saksofonista byla zmylka - chyba pierwsza podpowiedz mowila iz jedna osoba zostala zaproszona przez pomylke, a saksofonista nie pasowal do bokserow :) i tak to zrozumielismy ze to byla wlasnie ta "pomylka"

co do zadania z kanalkiem to wiadomo ze sie dalo zrobic i masz racje, jak juz sie jechalo wzdluz walu to byly "EN" na znakach i wszystko bylo ok. my "przedobrzylismy" i szukalismy na mapie topograficznej miejsca gdzie jest jakies wzniesienie bez drzew tak zeby pasowalo do scenariusza :) swoja droga to byloby ciekawe :)
Games Author
Attestate
[ 7/26/2009 11:28:57 PM (UTC +2) ]  

Witam!!! *SMILE*
Dziękujemy wszystkim drużynom za wspaniałą grę!


Gratulacje dla drużyny Daj Kamienia!!!*SMILE*


5. kod bonusu z bokserskij (tez ze slupa) byl nieprawidlowy (tzn taki byl komunikat). potem w statystykach widzialem ze mamy zaliczony ten bonus, ale w podsumowaniu znow nie ma sladu po bonusie, takze cos jest nie tak
Bonus na Bokserskiej. Sabat Afterparty.
wpisywaliście 66 lub en 66 -a to jest nie właściwy kod., nie zauważiliśćie jeszcze jednej cyfry, poprawny kod - EN 666
7. przy wspolrzednych geograficznych nie bylo EN !!!!

Na miejscu było oznaczenie EN i podany kierunek na oba te tunele.
Na wale miedzeszyńskim, za trasa siekierkowską, jest tylko jeden tak widoczny slup (linia) wysokiego napięcia.


Co do czasu dojazdów, sprawdzaliśmy przed gra, dwa najdalej położone punkty i o północy jechaliśmy 17 min. przy prędkości maks 80 km/h.
Dla tego też na wiekszości zadan bylo dane pol godziny albo i wiecej na samo szukanie.


Wracając do Bokserskiej.
Z numerem 56 chodzilo o Bokserska Tower, nr. 55a - to parking obok lokalizacji.
Na mapach elektronicznych jest jakis bląd (lub brak aktualizacji) z numeracja tej ulicy, dla tego tez bylo podane to w podpowiedzi.


Do zobaczenia na następnej grze *SMILE*

P.S. Zdjęcia bedą juto ;)
Private soldier
(
)
[ 7/27/2009 9:01:20 AM (UTC +2) ]  
a kiedzy beda punkty i otwarty scenariusz?
Lieutenant
Boy
 exo
(
)
[ 7/27/2009 1:05:40 PM (UTC +2) ]  
Scenariusz jest już dostępny tutaj (link jest w szczegółowym opisie gry):

http://warsaw.en.cx/GameScenario.aspx?gid=10737
On page: 
1  2
4/28/2024 4:05:10 PM
(UTC +2)

www.en.cx
EncounterTM Ltd.
2004-2024 ©