Choose your language:
en pl ru
Upcoming games:
(#169) "РасчлENение покемона"
team game,
25.08.2024 / 22:00:00
Zone: Quest
Author: СвердLove
Participation: 150 zł
RSS 2.0
Domain: http://warsaw.en.cx/ (domain owner: Anzurbey) Show avatars
Forum moderators: Anzurbey, sENior_Antonio, СвердLove, lenocka, rrydziu, stupefied, klaszcze_u_rubika
On page: 
1  2  3  4

Puchar Warszawy. Sezon 1. Gra#3. Fotokody (#33, 2010-01-16)

1/4/2010 4:00:44 PM / 65 messages / the topic was opened by hiddink .

Game format: Team (limit 7 people)
Passing sequence: Linear
Maximum distance: 40
Game authors: hiddink, endoorfinn
Start of the game: 1/16/2010 9:00:00 PM (UTC +1)
The beginning of the game in your time zone:  (UTC )
The game completion time: 1/17/2010 2:22:22 AM (UTC +1)
Confirmations are accepted until: 1/16/2010 8:30:00 PM (UTC +1)
Prize: 36usd (30% from the sum of subscription)
Participation fee:15usd(subscriptions has been accepted) 
Game details >>>
Lieutenant
Boy
(
G7
)
Attestate
[ 1/4/2010 4:00:44 PM (UTC +2) ]  
Puchar Warszawy. Sezon 1. Gra#3. Fotokody (#33, 2010-01-16)
Lieutenant
Boy
(
G7
)
Attestate
[ 1/4/2010 4:33:11 PM (UTC +2) ]  
Witajcie, wracamy po świątecznej przerwie *SMILE*
Przed wami trzecia gra cyklu Pucharu Warszawy. Tym razem będziemy korzystać z tzw. fotokodów. Co będzie potrzebne do gry? Telefon z dowolną aplikacją odczytującą fotokody. Jeżeli macie takie apilkacje i potraficie odczytać fotokod z opisu gry to bardzo się cieszymy *SMILE*
Jeżeli nie, to spróbujcie zainstalować sobie aplikację - jeżeli natomiast napotkacie w procesie wyboru/instalacji aplikacji jakiekolwiek problemy, proszę się zgłaszać do mnie poprzez EN-pocztę *SMILE*
Games Author
Attestate
[ 1/4/2010 6:12:18 PM (UTC +2) ]  
Co za FOTOG****
Junior lieutenant
Boy
(
)
[ 1/4/2010 7:44:14 PM (UTC +2) ]  
Powiedzcie w jakim standardzie będą kody, bo różne programy umieją rozszyfrowywać tylko określone standardy.
Lieutenant
Boy
(
G7
)
Attestate
[ 1/4/2010 7:58:48 PM (UTC +2) ]  
raptor_xxl: Powiedzcie w jakim standardzie będą kody, bo różne programy umieją rozszyfrowywać tylko określone standardy.
Będziemy korzystać ze standardu QR-Code (http://pl.wikipedia.org/wiki/QR_Code), standard to ISO/IEC 18004:2006.Co do programów - u mnie śmiga bezproblemowo, korzystam z Kaywa Reader, jeszcze jeden z organizatorów pobrał sobie QR-Code Reader Bee Tagg i też nie było problemu*SMILE*
Games Author
(
)
Attestate
[ 1/4/2010 8:52:40 PM (UTC +2) ]  
http://code.google.com/p/zxing/wiki/InterestingLinks
to moze sie przydac
Lieutenant
Girl
(
)
[ 1/4/2010 9:26:41 PM (UTC +2) ]  
no no no... fiu fiu *SMILE*
p.jpg
Senior sergeant
Girl
(
)
[ 1/4/2010 9:59:44 PM (UTC +2) ]  
Panie kierowniku, ale o so chosi ? : )
Games Author
Boy
(
)
[ 1/5/2010 3:30:30 PM (UTC +2), cityriddle.en.cx ]  
Pomysł całkiem ciekawy, natomiast moim zdaniem do zrealizowania na jednym zadaniu. Po godzinnych testach na moim telefonie, program odczytuje kody jeden raz na pięć prób, zdjęcia robione są z takiego samego kąta, odległości i w tym samym kadrze. Także sporo zależy od używanego telefonu ... przynajmniej na moim kiepsko to wygląda. Nie chciałbym się denerwować w samochodzie i 10 razy robić jedno i to samo zdjęcie.

Reasumując moim zdaniem trochę na siłę wciśnięta nowość, która moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie komplikuje rozgrywkę.
Games Author
Girl
(
)
[ 1/5/2010 5:17:26 PM (UTC +2) ]  
Oj, będzie ciężko *SMILE*Z poziomu strony nie udało mi się ani jednego zdjęcia zrobić, żeby móc odczytać informację *SMILE*
Senior sergeant
(
)
[ 1/5/2010 7:45:38 PM (UTC +2) ]  
Ja używam QuickMark, jest na symbiana i żadnych zdjęć nie trzeba robić, tylko od razu odczytuje kod.
Senior sergeant
(
)
[ 1/5/2010 8:36:16 PM (UTC +2) ]  
Javowe kyawa reader i i-nigma też bez problemu sobie radzą, z czego większy plus dla pierwszego za wykorzystywanie autofokusa telefonu. Za to program Fotokody (nie pamiętam skąd wziąłem) nie odczytał nic.
Junior lieutenant
Boy
(
)
[ 1/5/2010 10:42:22 PM (UTC +2) ]  
klaszcze_u_rubika: Pomysł całkiem ciekawy, natomiast moim zdaniem do zrealizowania na jednym zadaniu. Po godzinnych testach na moim telefonie, program odczytuje kody jeden raz na pięć prób, zdjęcia robione są z takiego samego kąta, odległości i w tym samym kadrze. Także sporo zależy od używanego telefonu ... przynajmniej na moim kiepsko to wygląda. Nie chciałbym się denerwować w samochodzie i 10 razy robić jedno i to samo zdjęcie.

Reasumując moim zdaniem trochę na siłę wciśnięta nowość, która moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie komplikuje rozgrywkę.
To jest sprawa kamery i programu. Po prostu masz słaby program :P Z moich testów wynika, że najlepiej się sprawdził Kaywa reader i QuickMark z tych co sprawdziłem (około 5), z czego na WM 6.5 działa mi tylko ten drugi :P
Lieutenant
Girl
(
)
[ 1/5/2010 11:45:44 PM (UTC +2) ]  
jest stronka odczytująca on-line jakby co - bez potrzeby telefonu.... jest chyba pod linkiem do wikipedii... *SMILE*
sorry jak psuję zabawę z telefonami - ale jak da się zapisać obrazki z zadań to można je przeskanować online.. *SMILE*
ogólnie mi się podoba nowość ale już wspominałam *SMILE*
Lieutenant
Girl
(
)
[ 1/6/2010 12:41:31 AM (UTC +2) ]  
przy okazji zapoznania się z tematem szyfrowania podsyłam schowany cytacik dla wszystkich 'liderów' *SMILE*jak ktoś da radę bez podpowiedzi.. to szacuneczek*SMILE* (i poproszę wtedy o info na pocztę.. ciekawa jestem jakie są szanse*SMILE* )
en_warsaw.png

enjoy *SMILE* (dla dociekliwych)
to taki skromny dodatek poza grą *SMILE*
Games Author
Boy
(
)
[ 1/6/2010 10:21:38 AM (UTC +2), cityriddle.en.cx ]  
raptor_xxl:
klaszcze_u_rubika: Pomysł całkiem ciekawy, natomiast moim zdaniem do zrealizowania na jednym zadaniu. Po godzinnych testach na moim telefonie, program odczytuje kody jeden raz na pięć prób, zdjęcia robione są z takiego samego kąta, odległości i w tym samym kadrze. Także sporo zależy od używanego telefonu ... przynajmniej na moim kiepsko to wygląda. Nie chciałbym się denerwować w samochodzie i 10 razy robić jedno i to samo zdjęcie.

Reasumując moim zdaniem trochę na siłę wciśnięta nowość, która moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie komplikuje rozgrywkę.
To jest sprawa kamery i programu. Po prostu masz słaby program :P Z moich testów wynika, że najlepiej się sprawdził Kaywa reader i QuickMark z tych co sprawdziłem (około 5), z czego na WM 6.5 działa mi tylko ten drugi :P

Widze, że chcesz mi zasponsorować telefon obsługujący powyższe aplikacje *SMILE*
Games Author
Attestate
[ 1/6/2010 10:49:15 AM (UTC +2) ]  
pytanie czy zadania będą zrobione w fotokodach np. adres podany gdzie musimy jechać. czy kody na lokacjach będą w fotokodach
Senior sergeant
Boy
(
)
[ 1/6/2010 3:36:15 PM (UTC +2) ]  
u mnie Kaywa działa super poki tekst w fotokodzie nie przekroczy 100 znakow.. wiec proponuje trzymac sie krotkich kodow

a ogolnie bdzo fajny pomysl!

pzdr :))
Junior lieutenant
Boy
(
)
[ 1/7/2010 10:17:31 AM (UTC +2) ]  
masterkay: u mnie Kaywa działa super poki tekst w fotokodzie nie przekroczy 100 znakow.. wiec proponuje trzymac sie krotkich kodow

a ogolnie bdzo fajny pomysl!

pzdr :))
To może już wynikać z kamery. Dłuższy tekst oznacza większy kod QR, więc aby go ogarnąć trzeba trzymać kamerę dalej, więc poszczególne piksele są mniejsze i problemem może być rozpoznawanie poszczególnych pikseli. Jaką masz kamerę?
Lieutenant
Boy
(
G7
)
Attestate
[ 1/7/2010 4:04:00 PM (UTC +2) ]  
Ja mam telefon Nokia e50 - ten aparat ma bardzo słabą kamerę, więc te "cięższe" fotokody (czyli te, które mają ok. 250 znaków) też nie mogę odczytać. W związku z tym fotokody będą dostosowane do ogólnych potrzeb graczy - będą zawierały tylko niezbędne informacje ;)
CAŁA gra będzie oparta o fotokody. Po pierwsze dlatego, że chcemy przetestować ten pomysł, a po drugie dlatego, że używając fotokodów możemy robić zadania niemal wszędzie, przy tym nie psując przestrzeni miejskiej markerami, sprayami tudzież opisami w zadaniach które słowo w której linijce jest odpowiedzią :)
Obecnie rozwiązujemy kwestie techniczne, ale na tę chwilę mogę powiedzieć, że raczej poszczególny fotokod będzie zawierał zarówno adres lokacji jak i sam kod w formacie ENcośtam :)
On page: 
1  2  3  4
5/3/2024 11:19:28 AM
(UTC +2)

www.en.cx
EncounterTM Ltd.
2004-2024 ©