Forum moderators:
Anzurbey, sENior_Antonio, СвердLove, lenocka, rrydziu, stupefied, klaszcze_u_rubika
|
8/25/2009 4:41:26 PM
/
104 messages
/
the topic was opened by hiddink
.
|
|
(
)
[
8/25/2009 4:41:26 PM (UTC +2)
]
10 miejsc, które wstrząsnęły Warszawą (#17, 2009-09-05)
|
(
)
[
8/27/2009 3:28:13 PM (UTC +2)
]
Mamy już nazwę - 10 miejsc, które wstrząsnęły Warszawą Opis gry pojawi się wkrótce ;)
|
(
)
[
8/29/2009 8:15:59 PM (UTC +2)
]
weźcie pod uwagę to że będzie orange festival :)
|
(
)
[
8/29/2009 8:16:58 PM (UTC +2)
]
zwłaszcza groove armada o 23:30 :(
|
(
)
[
9/1/2009 7:39:29 AM (UTC +2)
]
Kiedy będzie jakiś opis gry? Tylko 1 drużyna się zgłosiła do tej pory ? Ile drużyn przeważnie uczestniczy w zabawie ?
|
[
9/1/2009 9:36:55 AM (UTC +2)
]
blast1: Kiedy będzie jakiś opis gry? Tylko 1 drużyna się zgłosiła do tej pory ? Ile drużyn przeważnie uczestniczy w zabawie ? Mozesz sobie zobaczyc ile drużyn grało w "Poprzednich Grach", a przeważnie wszyscy potwierdzają udział w grze czwartek/piątek, a nawet sobota, ale im wcześniej tym lepiej :)
|
(
)
[
9/1/2009 11:24:09 AM (UTC +2)
]
większość w sobotę potwierdza:)
|
[
9/3/2009 12:12:07 PM (UTC +2)
]
|
(
)
[
9/3/2009 4:55:11 PM (UTC +2)
]
Drodzy uczestnicy! Spis potrzebnych do gry rzeczy uległ modyfikacji. Również została podana informacja o miejscu i czasie briefingu - proszę o zapoznanie się z tymi informacjami. Co do briefingu - bardzo proszę drużyny o punktualność - nie chciałbym, żebyśmy znowu zaczynali o 20.45, jak to miało miejsce ostatnim razem ;)
rrydziu - sugerujesz, żebyśmy gdzieś w okolicach północy zrobili zadanie na pl. Defilad? Np. znaleźć w tłumie agenta - znaki szczególne - nosi okulary albo jest ubrany w czarną kurtkę? :)))
|
[
9/4/2009 1:19:24 PM (UTC +2)
]
Nie mamy samochodu na najbliższa grę :(( Przygarnij mnie ktoś do drużyny
|
(
)
[
9/5/2009 10:35:23 AM (UTC +2)
]
Drodzy uczestnicy! Gra odbędzie się za niecałe 11 godzin. Proszę o zgłaszanie się do niej wszystkie niezdecydowane do tej pory drużyny. Gra jest ciekawa, wymagająca myślenia, ale też umiejętności szukania kodów w różnych, czasami niespodziewanych,a czasami niebezpiecznych miejscach. Radzę ubrać się ciepło i nie przejmować się warunkami pogodowymi. Przypominam, że briefing odbędzie się o godz. 20 na parkingu CH "Klif" przy ul. Okopowej 58/72 - proszę, bądźcie punktualni ;)
|
(
)
[
9/6/2009 6:04:33 AM (UTC +2)
]
Ars pamietam jak stales ze swoja ekipa przed basenami na wale miedzyszynskim padal deszcz i nikomu z was nie chcialo sie zejsc na dol bo bylo bloto narzekales na to, jakie zadania wymyslaja goga z lenka, uwazasz ze twoje byly lepsze?)) Aha, no juz wszyscy cyba wiedza jak bardzo chcesz zeby zyrafy w koncu przegrali masz na to prawo jako gracz) ale nie jako organizator, mam nadzieje ze rozumiesz co mam na mysli z samochodem w poprzedniej grze sie nie udalo, to trzeba bylo cos w tej grze wykombinowac) pozdrawiam
|
(
)
[
9/6/2009 7:54:51 AM (UTC +2)
]
wszyscy zawsze na cos narzekaja, tak to juz jest z ludzmi :)
mi sie gra bardzo podobala, zagadki byly fajne, lokacje zajebiste. mam jednak kilka uwag. oto one:
1. kazda zagadka powinna byc ulozona tak, ze bystra druzyna powinna wywnioskowac z niej wszystkie potrzebne informacje dotyczace lokalizacji pod ktora nalezy sie udac. dotyczy to takze numerow 2. pomysl z miarka byl bardzo fajny ale jednak wymaga jeszcze dopracowania. nie wiem jak to mozliwe ale jednak wychodzily rozne wynili pomiarow wiec trzebaby jakos wyeliminowac takie pomylki. 3. zadanie z popularna uwazam za nieudane. dla mnie zagadka ktora polega na tym zeby wylowic jedno slowo i zrobic z niego ulice uwazam za niewarte encountera. nie trzeba przy takiej zagadce myslec, wrecz myslenie przy niej przynosi straty. 4. zadanie z dajarem. wiem juz ze nazwa ulicy zaszyfrowana byla w tresci zagadki, wiec mozemy miec pretensje tylko do siebie ze nie wpadlismy na to, niemniej jednak poniewaz od razu wpadlismy na to o jaka firme chodzi (fajny pomysl z tymi nazwami wspak), ogromne bylo nasze zniecierpliwienie kiedy okazywalo sie ze pod adresami ktore wypluwalo google nie bylo (na miejscu) firmy dajar
poza tym gre uwazam za swietna, zaryzykuje stwierdzenie ze najlepsza w jaka gralem. lokacje byly mistrzowskie i w pelni oddawaly klimat tytulu gry.
|
(
)
[
9/6/2009 10:43:29 AM (UTC +2)
]
Dzięki za grę, było fajnie. W końcu pokonaliśmy żyrafy - wasza hegemonia w końcu się skończy :P Na temat trasy nie chcę się wypowiadać, podobno nasza była łącznie kilka kilometrów krótsza. Proponuję, aby wprowadzić system, że autorzy ustalają ileś tras, a system losuje komu którą trasę. W grze typu custom jednak zawsze ktoś będzie miał trochę krótszą, ale szczęście to też element decydujący w tej grze.
Kody były za trudne do znalezienia - w dwóch zadaniach tylko po jednej drużynie (gratuluję EN-trancowi i Drużynie pierścienia) udało się znaleźć wszystkie kody. Proponowałbym, aby wrócić do pisania sprayem, a nie markerem, a co za tym idzie kody będą większe i raczej nie będą umieszczane np. na lampie. Proponuję też, aby rysując mapy postarać się aby trochę lepiej odzwierciedlały realne proporcje, czy dystanse
Oraz ostatnia rzecz - to pewnie moje wrażenie, ale zagadki opisujące miejsce zdawały mi się mało wyrafinowane. Może dlatego, że już trochę nauczyłem się je rozwiązywać, bo często po prostu jakieś słowo w tekście oznacza nazwę ulicy, trzeba się tylko domyślić które. Bardziej by mi się podobało, gdyby zagadki częściej opisywały coś, np. pętla tramwajowa z tramwajem numer x, obok czegoś, niż miały zakodowaną nazwę ulicy.
fajniej by było gdyby grało więcej drużyn
|
[
9/6/2009 10:52:00 AM (UTC +2)
]
Po persze proszę o objaśnienie formatu gry. Druga rzecz w zadaniu powinno być zaszyfrowana dokładna lokalizacja a nie w pierwszej podpowiedzi czy drugiej. A wypowiedz "endoorfinn" ze En transe zdobyli na 9 lokalizacji 4, a my tylko 2 jaka różnicą czy 2 czy przeponę tobie że kodów było 5.
|
(
)
[
9/6/2009 12:45:30 PM (UTC +2)
]
raptor gratuluje wygranej ) fajnie ze w koncu wygraliscie) akurat do was zadnych pretencji nie ma. Masz racje co do formatu losowego ale to tylko jesli chodzi o gry organizowane prez Arsenia) Uwazam ze on specjalnie wydluzyl nasza trase bo jemu sie caly czas marzy bys my przegrali dlatego ustawil ta gra w taki sposob w jaki ustawil. Moim zdaniem jesli czlowiek organizuje gre to powinien swoje upodobania odstawic na bok Ars tego najwyraznij zrobic nie pofrafi. A co do paru km mysle ze sie mylisz o pare km za duzo. juz zaczynajac od 2 zadania wyprzedzaliscie 3 ekipy o 40 min.
I co do zadan Ars jesli wszyscy jada na gagarina to raczej z twoja logika cos nie tak. Podobaly mi sie twoje pierwsze gry ale teraz przegioles. Jesli dalej bedziesz ustawiac gry w taki sposob osobiscie ja sie bawic w to nie bede.
|
(
)
[
9/6/2009 12:59:09 PM (UTC +2)
]
Nie ma znaczenia, czy zadania są tak ustawione, że można po jednym zaraz zrobić drugie, a potem jeździć na dalsze odległości, czy mieć dystanse w miarę równo rozłożone. Liczy się tylko dystans, jaki trzeba łącznie przejechać jadąc prawidłową trasą pomiędzy punktami.
Czy możesz hiddink podać, jaki dystans miała przejechać każda drużyna?
|
(
)
[
9/6/2009 1:49:43 PM (UTC +2)
]
znaczenie jest poniewaz wy(bez obrazy) mieliscie tak ustawiona tase ze konczyliscie centrum jechsliscie na ursus zakonczyliscie ursus jechaliscie do innej dzielnicy a my tam i z powrotem)) hiddink wyraznie nie chce tego robic)
|
(
)
[
9/6/2009 2:45:25 PM (UTC +2)
]
Dziba, ty chyba jesteś humanistką. Jakie znaczenie ma to, jakie są dystanse pomiędzy poszczególnymi lokacjami? Liczy się to, ile czasu spędzisz łącznie jeżdżąc. Zależy to w praktyce od bardzo dużej ilości rzeczy, więc upraszczamy to i zakładamy, że jeździmy ze stałą średnią prędkością. W efekcie teoretycznie ilość czasu który spędzamy na jeździe wynosi całkowity przejechany dystans podzielić na średnią prędkość. To, jakie są poszczególne dystanse wpływa tylko na wynik chwilowy jaki mamy po kolejnych zadaniach, a nie na końcowy. W rzeczywistości wpływ ma to, jak jest przepustowa droga między dwoma lokacjami, jak się światła ułożą, jakie błędy się popełnia i wiele innych, więc zawsze gra inna niż liniowa nie będzie sprawiedliwa, ale jedyny sposób w jaki można ją w miarę wyrównać to ustawić w miarę równy dystans całkowity do przejechania.
|
(
)
[
9/6/2009 3:34:59 PM (UTC +2)
]
Sprawdziłem, jaki dystans podaje google jeżdżąc trasą od zadania w EMPIKU do Szamockiej 8 (tylko na tym odcinku trasy się różniły) i według niego jeżdżąc cały czas do prawidłowych lokalizacji Daj Kamienia miało do przejechania około 35km, a Żyrafy około 38.6km. Różnica 3.6 km daje teoretycznie około 3-4 minuty różnicy, czyli jak na grę trwającą prawie 8 godzin bardzo mało, i w customie w zasadzie nie da się tych różnic bardziej zmniejszyć. A to, że mniej więcej o tyle wygraliśmy, cóż, zdarza się i możliwe, że jakby trasy były przydzielone odwrotnie, to wy byście wygrali o te 3 minuty, więc widać czemu niektórzy mogą mieć pretensje, ale w customie nie da się tego bardziej zrównoważyć. Jeśli ktoś chce mieć równe szanse, to pozostają tylko gry liniowe.
|
|
|
|